تنهايي


www.pouya2012.loxBlog.com

www.pouya2012.loxBlog.com

تنهایی


ღ♥ღ

 

دست بر شانه هایم میزنی تا تنهایی م را بتکانی ، به چه می

 

اندیشی ؟ تکاندن

 

برف از روی شانه آدم برفی

ღ♥ღ

 

بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ،

 

به هوای هوسی

 

هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد

 

 


ღ♥ღ

آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به

 

چه سودا زد و رفت

،

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها

زد و رفت

 


ღ♥ღ

 

ღ♥ღ

 

وصال در عشق بس چه دارد حیرانی ، من نگویم رسیدم به وصال ،

 

اما دیده ام ناله ی

 

عاشقی در تنهایی ، گریان سخن می گفت ، می کرد حق حق و بی

تابی ، ای

 

کاش می شد اینگونه عاشق شد


ღ♥ღ

کم نامه ی خاموش برایم بفرست / از حرف پرم گوش برایم

 

بفرست / دارم خفه می

 

شوم در این تنهایی / لطفا کمی آغوش برایم بفرست


ღ♥ღ

 

 

بیا مثل مرغان آشفته هجرت کنیم / افق را به مهمانی پونه دعوت

 

کنیم / بیا مثل

 

پروانه های غریب نیاز / به مهتاب شب های تنهایی عادت کنیم

ღ♥ღ

 

آنگاه که تنهایی تو را می آزارد ، به خاطر بیاور که خدا بهترین های

 

دنیا را تنها آفریده

 

ღ♥ღ

شمع و پروانه و بلبل همه جمع اند ، بی رحم ، بیا رحم به تنهایی

 

من کن

ღ♥ღ

دوستی اتفاق است ، جدایی رسم طبیعت ، طبیعت زیباست ، نه به

 

زیبایی حقیقت

،

حقیقت تلخ است ، نه به تلخی جدایی ، جدایی سخت است نه به

 

تلخی تنهایی


ღ♥ღ

هر قطره اشک نشان دل شکستگی است ، هر سکوت نشان تنهایی

 

است ، هر

 

لبخند نشان مهربانی است ، هر پیام نشانی از دل تنگی من برای تو

 

است

ღ♥ღ

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت تنهایی م را حس نکرد ، در

 

میان خنده های

 

تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد

.

.

.

گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست / تا ریشه در آب است، امید

 

ثمری هست

 

آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل / در دامنش آویز که با وی

 

خبری است . . .

.

.

.

 

از خرابی می گذشتم، منزلم آمد به یاد

 

دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد  . . .

.

.

گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد / ناله کردم ذره ای از

 

دردهایم کم نشد

در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی / از هزاران گل، گلی همچون

 

وفا پیدا نشد . . .

.

.

.

ناصحا، بیهوده میگویی که دل بردار از او ، من به فرمان دلم، کی

 

دل به فرمان من است ؟

.

.

دلی بستم به آن عهدی که بستی / تو آخر هر دو را با هم شکستی . . .

.

.

گفتم چشمم، گفت به راهش می دار

 

گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار

 

گفتم که دلم، گفت چه داری در دل

 

گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار . . .

.

.

.

از بس که شکسته، باز بستم توبه

 

فریاد همی کند ز دستم توبه

 

دیروز بتوبه ای شکستم ساغر

 

و امروز بساغری شکستم، توبه . . .

.

.


.

گفتمش: زیباترین لبخند چیست؟

 

گفت: لبخندی که عشق سربلند

 

وقت مردن بر لب مردان نشاند

خدایا اخه چرا من؟؟؟.......



نظرات شما عزیزان:

نفس ما.م
ساعت0:17---29 فروردين 1392
تنهایی گاهی لازمه ولی نه انقد ! اگه اطرافتو خوب نگاه کنی چیزای قشنگی ام هست که بشه راجع بهش مطلب بذاری.

KiMiYa
ساعت18:52---21 بهمن 1391
فَــــرقــے نَــمے کُـنـــد...











بـگــــُــویــمـ و بِــدآنــے











یآ نَگویـــــمـ وبــدآنـــے











فآصـــلـــهـ دوُرتـــ میــکُنــــــد











دَر خُوبــــــــــ تریــنــ جآے جــهـــآنـــــــ جــــآ دآرے.











دلـــــَـــــمــ

==========

سلام شرمنده...

شما ببخشين.....



لطف كردين اومدين


ساناز
ساعت19:52---14 آذر 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 13 آذر 1391| 9:58 |pouya| |